Kjøp min kjole

"Kjolegeneralen" Mette står i front for vår årlige tradisjon "Kjøp min kjole"
Her får vi donert kjoler/drakter og mye annet, I år var vi så heldige at vi fikk mye fint når Stua Klær og Interiør la ned butikken. Vi fikk også noe fra Janne's! 
Gjenbruk er en god ting og inntektene støtter vårt arbeid i Fredriksvern Sanitetsforening.
Arrangementet i år var fredag 12. juni og lørdag 13. juni .